Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Ανοιχτή επιστολή στον Κυριάκο Μητσοτάκη



Αγαπητέ Κυριάκο, σου γράφω γιατί είμαι πολύ προβληματισμένος με τη συμπεριφορά του Άδωνι Γεωργιάδη.


Κυριάκο, θα σου το πω ευθέως:

Ο Άδωνις Γεωργιάδης βλάπτει την παράταξή μας.

Κυριάκο, εμείς οι αστοί σεβόμαστε τους θεσμούς και δεν μπορούμε να ακούμε τον Άδωνι Γεωργιάδη μέσα στη Βουλή να λέει στον πρωθυπουργό της χώρας «Κάτσε κάτω, αγοράκι μου».

Όσο κι αν σιχαινόμαστε τον σταλινικό κομμουνιστή Τσίπρα, είναι εκλεγμένος πρωθυπουργός και δεν επιτρέπεται ένα στέλεχος της ιστορικής Νέας Δημοκρατίας να αποκαλεί τον πρωθυπουργό «αγοράκι μου».

Κυριάκο, δεν είναι σωστά πράγματα αυτά.

Αυτά είναι τραμπουκισμοί.

Και οι τραμπουκισμοί, Κυριάκο, δεν ταιριάζουν στη Νέα Δημοκρατία, τη μεγάλη κεντροδεξιά φιλελεύθερη παράταξη.

Κυριάκο, κάθε μέρα προσπαθώ να πείσω ανθρώπους να σε ψηφίσουν.

Και ξέρεις τι μου λένε, Κυριάκο;

Μου λένε «εμείς τον Κυριάκο τον πιστεύουμε αλλά, όσο έχει δίπλα του τον φασίστα το Άδωνι, δεν τον ψηφίζουμε».

Κυριάκο, τους καταλαβαίνω.

Μην κοιτάς εμένα που σε λατρεύω και θα σε ψήφιζα ακόμα κι αν είχες δίπλα σου τον Κασιδιάρη.


Δεν είναι όλοι σαν κι εμένα, Κυριάκο.

Υπάρχουν και δεξιοί που σιχαίνονται τους ακροδεξιούς.

Και ο Άδωνις είναι ακροδεξιός.

Δεν γίνεται, Κυριάκο, να είναι ο Άδωνις, δίπλα σε εσένα που είσαι ένας αντιστασιακός, ένας πολιτικός κρατούμενος που η χούντα τον εξόρισε στο μαρτυρικό Παρίσι.

Δεν ταιριάζετε, το καταλαβαίνεις.

Κυριάκο, σου κάνει κακό ο Άδωνις. Σου κόβει τον δρόμο για την πρωθυπουργία.

Εγώ είμαι φίλος σου, σε αγαπάω και όφειλα να στο πω.

Πάντα δικός σου

πιτσιρίκος

Υ.Γ. Κυριάκο μου, λύσε μου μια απορία: Αν ο Άδωνις Γεωργιάδης αποκαλεί τον Τσίπρα «αγοράκι μου», εσένα πως σε λέει; «Κουκλίτσα μου»;


pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.