Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2016

Τα παντελόνια των μητροπολιτών

                        [Με αφορμή το μίσος του δεσπότη Χίου κατά του πρόσφυγα Χριστού]




του Αναγνώστη Λασκαράτου

Ο υπότιτλος δεν είναι αυθαίρετος. Ο Χριστός έχει ξεκάθαρα απαιτήσει (με την απειλή μάλιστα του ‘αιωνίου πυρός’) να συμπεριφέρονται σε κάθε «ξένο» οι πιστοί του όπως σε αυτόν. («…ξένος ήμην, και ου συνηγάγετέ με, …. κύριε, πότε σε είδομεν …ξένον και ου διηκονήσαμέν σοι; …, εφ᾿ όσον ουκ εποιήσατε ενὶ τούτων των ελαχίστων, ουδὲ εμοὶ ἐποιήσατε. και απελεύσονται ούτοι εις κόλασιν αιώνιον»).
Ο δεσπότης κ.Βασιλάκης της Χίου, υποδαύλισε το μίσος των πιο ελεεινών στοιχείων της κοινωνίας κατά δυστυχισμένων και θαλασσοπνιγμένων γυναικόπαιδων, θυμάτων άδικων πολέμων. Δεν μπήκαν μόνο αυτοί στο στόχαστρό του. Ακολούθησαν, ο πολιτικός γάμος, οι ομοφυλόφιλοι, οι εκλεγμένοι δημοτικοί άρχοντες («αυτοί που μαζεύουν τα σκουπίδια μας»), οι μουσουλμάνοι, η τεράστια πλειοψηφία της Βουλής (πλην Χιτλερικών και ΑΝΕΞΕΛ) που ψήφισε την αυτονόητη υποχρέωση να μπορεί να υπάρχει τζαμί στην Αθήνα, όπως υπάρχουν ελληνορθόδοξοι ναοί στις ισλαμικές χώρες.

Ο δεσπότης υποδύεται συχνά τον μεγάλο πατριώτη. Όμως το βιογραφικό του σημείωμα, όπως εκτίθεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Μητρόπολης (μη φειδόμενο προσωπικών του φωτογραφιων-ασπασμός της Σημαίας κλπ.), δεν αναφέρει στρατιωτική θητεία; Γιατί; Δεν υπηρέτησε ή το κρύβει από σεμνότητα;
O δεσπότης δήλωσε στο «Πρώτο Θεμα»: «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς…». Πρόκειται για τεράστια βλασφημία, να προσβάλει τόσο προκλητικά το όνομα του Χριστού, ισχυριζόμενος πως οι χυδαίες εκφράσεις και το ρατσιστικό μίσος που εξέπεμψε («Δεν υπάρχουν πρόσφυγες, είναι όλοι λαθρομετανάστες»), αποτελούν δημόσια ομολογία πίστης στο θεό του Ευαγγελίου.

Από όλο αυτό το χυδαίο αντιχριστιανικο παραλήρημα του καλόγερου, θα περιοριστώ στην πρόστυχη, δήθεν πατριωτική, φράση του «Οι πολιτικοί μας έχουν κατεβάσει τα παντελόνια και προσκυνούν, έχουν παραδώσει τη χώρα», που δεν τη διέψευσε, αφού μάλιστα κανείς δεν τον επιτήμησε συγκεκριμένα γι’αυτήν και αυτό επίσης κάτι δείχνει για τα ήθη και την αισθητική της κρατικής Εκκλησίας και της κοινωνίας των πιστών της. Πρόκειται για φρασεολογία που θυμίζει την αντίστοιχη φράση «στα τέσσερα» του παλαιοημερολογίτη Σαλαμινομάχου υπουργού του Τσίπρα. Με τα συνοδευτικά αυτής της κουτσαβάκικης ασχήμιας χάιδεψε τα αυτιά των κακομαθημένων πολιτών-πελατών, και έριξε τις ευθύνες για το κατάντημα της χώρας αποκλειστικά στους πολιτικούς τους οποίους ψήφιζαν και ψηφίζουν και στους all time classic ξένους.

Τι σημαίνουν τα παντελόνια στην πεζοδρομιακή αργκό, το ξέρουμε όλοι. Όσον αφορά στο μπροστινό τους μέρος, μας το θυμίζουν διάφοροι ακροδεξιοί κατά καιρούς και πρόσφατα και η θυγάτηρ Βαλαβάνη των ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΕ, Πλεύσης Κωνσταντοπούλου. Αντιγράφω από τον ‘Ιό της Ελευθεροτυπίας’ (28/12/2003):
«Το θείον πέος…Τι σχέση έχει ένα πέος με το σύμβολο του χριστιανισμού; Την απάντηση στο εύλογο ερώτημα του Γ. Καρατζαφέρη, του Μ. Εβερτ, του π. Επιφάνιου και της «Espresso» τη βρίσκουμε στα αριστουργήματα της Αναγέννησης….

Αν ήθελε κανείς να ομαδοποιήσει τις πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις που προκάλεσαν την πρόσφατη αποκαθήλωση του «βλάσφημου» πίνακα από την έκθεση σύγχρονης τέχνης «Outlook», θα μπορούσε να διακρίνει τρεις κατηγορίες:
Στην πρώτη κατηγορία βρίσκονται οι ακροδεξιοί ταγοί του έθνους: Ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης, ……
Στη δεύτερη κατηγορία κατατάσσονται τα ροζ έντυπα και οι ροζ μεσημεριανές εκπομπές που έχουν αναλάβει την ηθική αναμόρφωση της κοινωνίας μας. Συνήθως τροφοδοτούνται από την πρώτη κατηγορία και φιλοξενούν τους εκπροσώπους της με την ιδιότητα του πολιτικού, του γονέα, του ιερωμένου κ.ο.κ.
Στην τρίτη κατηγορία συναντάμε την Εκκλησία ……Οι φορείς της ακροδεξιάς κατ’ αρχήν διαμαρτύρονται για σκάνδαλο και καταγγέλλουν το «βρομερό γεννητικό όργανο» κ.λπ. Όμως οι ίδιοι διατηρούν μια ιδιότυπη σχέση με αυτό το όργανο. Ο κ. Καρατζαφέρης, αλλά και όλοι όσοι επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον πολιτικό αυτό χώρο, αναφέρονται με κάθε ευκαιρία στα ανδρικά γεννητικά όργανα και τα έχουν αναδείξει σε κύριο «επιχείρημα» του προεκλογικού τους αγώνα. Είναι γι’ αυτούς εκείνο που τους ξεχωρίζει από τους άλλους πολιτικούς: «Εμείς δεν έχουμε άδεια παντελόνια», λέει ο ένας. «Εμείς διαθέτουμε από εκείνα», λέει ο άλλος. «Εμείς διαθέτουμε διδύμους γεννητικούς αδένες», είναι η αγαπημένη έκφραση και του υπόδικου της παρέας, του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου. Ακόμα και ο μέχρι προ τινος κεντρώος Νεοκλής Σαρρής υποχρεώθηκε την περασμένη βδομάδα να απαγγείλει κι αυτός το ίδιο ποίημα («εμείς διαθέτουμε…») για να κερδίσει την εύνοια και το χειροκρότημα των καρατζαφεριστών σε δημόσια εκδήλωση του ΛΑΟΣ. Η παραδοσιακή σχέση της ακροδεξιάς με ειδικά βίτσια και ο ρόλος του φετιχισμού στα εθνικοσοσιαλιστικά κινήματα δεν είναι δυνατόν να αναλυθούν εδώ. Όμως η ανάδειξη ενός ορθωμένου πέους σε βασικό εχθρό τους, μαρτυρά από μόνη της πολλά….».

Ο καλόγερος της Χίου, αναφερόταν στο πίσω μέρος του παντελονιού. Εδώ προκύπτουν διάφορα ερωτήματα, που θα θέσουμε αμέσως παρακάτω, αφού πρώτα πούμε πως αν θέλει να του μιλήσουμε στη γλώσσα του, είναι ένας κοντούλης με γυαλάκια, από αυτούς τους καλομαθημένους, που στο Στρατό που τόσο αγαπά, θα τον υπέβαλαν σε καψόνια οι τύποι εκείνοι που μιλάνε για κατεβασμένα παντελόνια. O δεσπότης είναι κάποιος που δεν μοιάζει εμφανισιακά με αυτό που θα λέγαμε δυνατό άντρα, δεν είναι δηλαδή από εκείνους που θα νομιμοποιούνταν, στη φαντασία των πολλών ευτελών, να χρησιμοποιούν τέτοιες εκφράσεις. Άλλωστε, έτσι κι αλλιώς, στους πραγματικούς άνδρες, η ασφάλεια που νιώθουν και η φυσική τους ευγένεια, δεν τους το επιτρέπουν να μιλάνε τόσο ποταπά.

Ρωτάμε λοιπόν:



Α. Τα συνεχή σκάνδαλα ομοφυλοφιλίας του ορθόδοξου κλήρου, εδώ και διεθνώς, δίνουν το δικαίωμα σε έναν ιερωμένο να μιλάει για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου;

Β. Η αγοραία και χυδαία υποκριτική ομοφοβία των δεσποτάδων, μπορεί να κρύψει την ολοφάνερη ομοφυλοφιλία ενός πολύ μεγάλου ποσοστού από αυτούς, πράγμα το οποίο δεν προκύπτει μόνο από τα πολυάριθμα περιστατικά, που παρά την ομερτά αποκαλύπτονται, αλλά και από τις συνεχείς κωμικοτραγικές μεθοδεύσεις των υπολοίπων και ιδιαίτερα της ηγεσίας, να τα συγκαλύψουν, ακόμη και όταν βοά ο τόπος ακόμη και όταν έχουν καταγγελθεί από δικαστικούς μέσα στα δικαστήρια, όπως είχε γίνει σε βάρους του τ.Καρπενησίου Νικόλαου, τον οποίο εμφανίζουν ως άγιο, ακόμη και στην περίπτωση του προστατευόμενου των Χριστόδουλου-Ιερώνυμου, Γιοσάκη, τον οποίο αν και βεβαρυμένο και με πάρα πολλές ακόμη κατηγορίες, δεν τολμούν να δικάσουν εκκλησιαστικά, ακόμη και με περιπτώσεις καταδικασμένων σε βαριές ποινές από τη Δικαιοσύνη για παιδεραστία ιερέων που παραμένουν ιερείς χωρίς εκκλησιαστική δίκη, ακόμη και με την κραυγαλέα περίπτωση της ατιμωρησίας του Αττικής Παντελεήμονος;

Γ. Επιτρέπεται ένας επίσκοπος να χρησιμοποιεί χυδαίες φράσεις, από αυτές που χρησιμοποιούν θρασύδειλοι Χρυσαυγίτες, ανασφαλείς φαντάροι ή χοντροί νταλικέρηδες; Αυτή είναι η πνευματικότητα του πατέρα των πιστών της Χίου; Μπορεί η Χίος να έχει αναδείξει πραγματικά αποβράσματα ως μητροπολίτες, όπως οι δυο Παντελεήμονες, ο ακροδεξιός «ορφανοτρόφος» και μέντορας σκανδαλοποιών δεσποτάδων Φωστίνης και ο Αττικής, αλλά νομίζω πως οι κάτοικοι του νησιού δεν μπορεί να δέχονται αδιαμαρτύρητα τόση αρχιερατική ασχήμια. Αυτή είναι η πνευματικότητα ενός μέλους της Ιεράς Συνόδου; Μπορεί με το λεξιλόγιό του να παραπέμπει σε ομοφυλοφιλικές σεξουαλικές πράξεις, αποσπώντας το εκκλησίασμα από την μυστική επικοινωνία του με τα Θεία; Αναφέρεται πουθενά στο Ευαγγέλιο ή στις Πράξεις των Αποστόλων παρόμοια φρασεολογία του Χριστού ή των μαθητών του, ώστε να νομιμοποιείται να την χρησιμοποιήσει αυτός που τάχα είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού» και «διάδοχος» των Αγίων Αποστόλων;

Δ. Μιλώντας για κατεβασμένα παντελόνια, να θυμίσω μια τέτοια υπόθεση (κυριολεκτικά), που η Ιεραρχία βιάστηκε να την κλείσει, ενώ δεν έφτασε ποτέ στο ακροατήριο παρά τις εκατέρωθεν μηνύσεις: «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος…» (ΤΟ ΒΗΜΑ, Αντωνιάδου Μαρία-13/03/2005 00:00)

Ε. Ο δεσπότης Χίου δέχεται καρτερικά τους (άδικους υποθέτω) ανορθόγραφους υπαινιγμούς και τις επιθέσεις του γνωστού από την υπόθεση του δεύτερου παραδικαστικού κ.Σωτηρίου Τζούμα (επικοινωνιολόγου του Χριστόδουλου και συντοπίτη του):
[«… Η παρέμβαση της Ηγουμένης … δείχνει στον Μητροπολίτη Μάρκο το δρόμο…(21 Φεβρουαρίου 2016 από K. T.)…δημιουργήτε (sic) σκανδαλώδεις καταστάσεις μέσα στο νησί». Τί εννοεί άραγε η Αγία Ηγουμένη με αυτή την τελευταία της αποστροφή; Δημιουργήτε σκανδαλώδεις καταστάσεις μέσα στο νησί; Σε ποιόν, αλήθεια, απευθύνεται με αυτό το έμμεσο πλην όμως σαφές: Ουαί τω ανθρώπω εκείνω δί ού το σκάνδαλον έρχεται…»].

Γιατί αυτός ο άνθρωπος, ο τόσο ανεκτικός απέναντι στου «συκοφάντες» (;) του, γίνεται τόσο επιθετικός, στοχοποιώντας δυστυχισμένους πρόσφυγες τσουβαλιάζοντας πεινασμένα μωρά και τρομοκρατημένες μανάδες με τα αναπόφευκτα κακοποιά στοιχεία κάθε κοινωνικής ομάδας, εκμεταλλευόμενους την εύλογη ανησυχία ή την έμφυτη εχθροπάθεια πολλών συμπολιτών του; Αυτός είναι ο ρόλος του μακάριου Ειρηνοποιού; Τι ακριβώς ζητάει από την κυβέρνηση να πράξει; Να τους πνίξει ή να τους θάψει σε κάποια χωματερή; Γιατί ο κ.Εισαγγελέας δεν ενεργεί από μόνος του τα δέοντα και χρειάστηκε η (προσωπική χωρίς την κάλυψη του πρωθυπουργού, είμαι σχεδόν βέβαιος) παρέμβαση του γ.γ. Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για τo αυτονόητο, παρέμβαση που άρκεσε για να οδηγήσει τον Σημαιοφόρο καλόγερο σε άτακτη υποχώρηση (και όχι δυστυχώς όπως θα δούμε και όπως είμαι βέβαιος και στο εδώλιο του κατηγορούμενου); «Στη συ­νέ­χεια έ­κα­να μιά φι­λο­λο­γι­κή ἑρ­μη­νεί­α της λέ­ξε­ως ‘λα­θρο­με­τα­νά­στης’, την ο­ποί­α δεν πρέ­πει να ε­νο­χο­ποι­ούμε», είπε τάχα ανασκευάζοντας, αλλά ποιος θα του πει πως ο απαγορευμένος από την Ε.Ε. όρος του λαθρομετανάστη, που τον χρησιμοποιούν η Χ.Α., οι ΑΝΕΞΕΛ και μερικοί λαϊκιστές της ΝΔ, είναι μια λέξη μειωτική των αποδεκτών της, δηλωτική της αγένειας, της μικροπρέπειας και της κακότητας του εκφέροντος αλλά και αποκαλυπτική, προκειμένου για Αρχιερέα, του απόλυτα αντιευαγγελικού του ήθους, αφού και ο Χριστός, με τα κριτήρια του μητροπολίτη, ήταν λαθρομετανάστης, ως παράνομος φυγάς από την Παλαιστίνη και ως ανεπιθύμητος ικέτης στην Αίγυπτο.

Θέλω να ρωτήσω, γιατί αυτή η «κυβερνητική» παρέμβαση δεν είχε γίνει και νωρίτερα για παρεμφερείς ρατσιστικές αθλιότητες άλλων μητροπολιτών; Αυτή η ανοχή της κυβέρνησης αποθράσυνε κάποιους συμπλεγματικούς ρασοφόρους, που νομίζουν πως κάνουν επίδειξη ανδρισμού βρίζοντας αδύναμους συνανθρώπους μας. Ο εντυπωσιοθήρας πρωθυπουργός είχε καλέσει το 2015 σε σύσκεψη τον καλόγερο της Χίου για το προσφυγικό. Είναι όμως γνωστή η πραγματική στάση των δεσποτάδων απέναντι στους μετανάστες, πέρα από κάποιες νάιλον σακούλες που προσχηματικά κουβάλησαν στο λιμάνι «πονόψυχοι» ζάπλουτοι μητροπολίτες (που τους καλύπτει το ΣΔΟΕ) για τις ανάγκες της τηλεκάλυψης. Το χειρότερο από όλα όμως είναι η εκκωφαντική σιωπή των συναδέλφων του κ.Βασιλάκη, που για πολλοστή φορά δεν τόλμησαν να ανακαλέσουν στην τάξη έναν ασχημονούντα δεσπότη και αυτό δηλοί πάρα πολλά και για το συλλογικό ήθος της Ιεραρχίας και για την ποιότητα των πιστών της που ανέχονται τέτοιες σκληρόκαρδες απρέπειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου